5 Simple Statements About درمان ریزش موی Explained

Wiki Article

برای درمان ریزش ریش و سبیل باید دلیل این ریزش تشخیص داده‌شود. در خصوص درمان آلوپسی باربا در حال حاضر هیچ درمان به خصوصی وجود ندارد. تنها می‌توان علائم بیماری را درمان و مدیریت کرد.

محلول ماینوکسیدیل باعث رشد موهای جدید می گردد و فولیکول ها را تقویت کرده و در نتیجه موهای ضخیمتری رشد می کنند.

سلام من ی نوبت میخام خیلی اورژانسی لطفا کمک کنید ممنون میشم دیگه دارم از این زندگی خسته میشم نارضایتی از برخورد منشی

این ترکیبات باعث افزایش گردش خون در کف سر شده و در نتیجه فولیکولهای را تحریک به رشد می کنند؛ همچنین بعضی ترکیبات جذب فولیکولها شده و موجب رشد مو و تقویت آنها می گردند.

قرص‌های کورتیزون گاهی برای ریزش موی وسیع مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما به دلیل احتمال بروز عوارض حتما باید مصرف این داروی خوراکی برای درمان ریزش ریش، با مشورت و تحت‌نظر پزشک صورت بگیرد.

لیزر درمانی هم یک روش غیرتهاجمی برای تحریک رشد موها است که امروزه موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

میشه توضیح بدی من خیلی ریزش موهان شدید شده وهم خیلی کم پشت شده .لطفا راهنمایی کن

برخی از روغن‌های طبیعی گیاهی از زمان‌های قدیم برای افزایش رشد مو و به عنوان یکی از راه‌های درمان ریزش مو در زنان و مردان استفاده می‌شدند. روغن سیاه دانه، روغن بادام شیرین، روغن نارگیل و … از جمله محصولات طبیعی برای درمان خانگی ریزش مو هستند که برای تقویت موی سر مفیدند.

از ماینوکسیدیل و محصولاتی که پزشکان توصیه می‌کنند استفاده کنید

شیمی‌درمانی دلیل مهم دیگر ریزش موی صورت آقایان است. آلوپسی ناشی از شیمی‌درمانی در آقایان که می‌تواند موجب ریزش موی مردان شود، ممکن است در صورت و روی ریش‌ها اثر بگذارد.

در هر سـاعت از شبـانه روز میتوانیـد با مـا در ارتبـاط باشیـد آدرس داروخانه: تهران-شهریار-باغستان-جاده تهران به شهریار- جنب درمانگاه حکیم-داروخانه شبانه روزی دکتر رویا میرنظامی

ازدیگرانواع ریزش مو، ریزش موی ضربه‌ای یا آلوپسی ضربه‌ای (همچنین به عنوان آلوپسی کششی شناخته درمان ریزش مو شدید می‌شود) ممکن است به دلیل استفاده از محصولات مو (فر کننده ها، لخت کننده ها، برس های حرارتی) یا استرس فیزیکی مداوم ناشی از بافتن محکم باشد.

همان‌طور که گفته شد، مراقبت از ریش و سبیل هم درست مانند روش‌های مراقبت از مو به داشتن یک برنامه روتین روزانه مراقبتی و یک سری ابزارها و محصولات خاص نیاز دارد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page